Translate

2014. augusztus 11., hétfő

WP MIXER A JÖVEDELEM TEREMTÉS


Elég sokat dolgozom az üzleti sikerért, most is egy olyan segédanyagot állítottam össze, amely két féle megközelítésben mutatja be az üzleti tevékenységünket. Illusztrálom ezzel is, hogy mindig a gondolkodása dönti el, hogy sikeres-e az illető? vagy nem!
A WealthPodium tényleg nagyon jó eredménnyel, és gyorsan működik, sok pénzt termelve annak, aki eredményes benne.
Mivel szponzorod vagyok, – ha még nincs megtöltve a mixered, – nem hagyom, hogy elégedetlen légy ebben az üzletben.
NÉZZÜK A NEGATÍV GONDOLKODÁSÚ EMBEREKET
Beléptem a rendszerbe már két hete, kidobtam az ablakon 99 dollárt, mert nekem ez úgy sem fog menni.
Kinek mondjam? Nincs is ismerősöm, főleg olyan nincs, akinek az ilyesmire pénze lenne.
BESZERVEZNI EMBEREKET?
HÁT EZ NEKEM NEM FOG MENNI?
 Ezt senki nem fogja csinálni! Már megint olyasmibe fogtam, ami nem nekem való.
Ez a beszerveződik, meg amúgy sem az én világom.
Nem is csinálok benne semmit.
Minek hogy kinevettessem vele magam?
Nem fogom tán lejáratni magam az ismerősök előtt!
KIFOGÁS !!!!!!!!!!!!!!!!KIFOGÁS!!!!!!!!!!!!!!!!KIFOGÁS
Eszemben sincs.
Majd lesz valahogy.
KIFOGÁS !!!!!!!!!!!!!!!!KIFOGÁS!!!!!!!!!!!!!!!!KIFOGÁS
POZITÍV GONDOLKODÁSÚ EMBEREK




“Belép a rendszerbe, megtud az üzletről minden fontosat, hogy képben legyen,
és sorba veszi az ismerősöket, hogy kikkel tud SZEMÉLYESEN beszélni, aztán felhívja őket.
Felteszi neki a varázskérdést:
1./ Érdekel-e egy olyan lehetőség, amelyik annyi jövedelmet hoz, hogy havonta rendszeresen tudod fizetni a hiteledet,
és könnyebben, veszekedés nélkül tudnátok élni?
A válasza természetesen igen lesz, mert ez a vágya, hogy ezt a problémát megoldja.

2./ Tudnál napi szinten 1-2 órát dolgozni azért a pénzért?
A válasza szintén igen lesz, mert ez nem nagy időbeni elfoglaltság.

3./ Hajlandó vagy tanulni is, hetente 3x 1 órát, hogy képzett légy?
(Kedd-csütörtök-szombat webkonfi)

4./ Egy ilyen beszélgetést le tudnál folytatni néhány emberrel? mert ez a munka


A VÁLASZ IGEN MINDEN KÉRDÉSRE AKKOR JÖHET

EGYSZERI 99 DOLLÁROS BEFEKTETÉSSEL
TAGJA LESZEL VILÁG
LEGJOBB RENDSZERÉNEK
KÖSZÖNTELEK A WEALTHPODIUM MIXER SZINTJÉN
NÉZD MEG A KÖVETKEZŐ VIDEÓT


MIRŐL SZÓL A WEALTHPODIUM?
SEGÍTENI MÁSOKON, HOGY MEGOLDJÁK ŐK IS A FELVETŐDÖTT PROBLÉMÁIKAT
FELKELTETTÜK AZ ÉRDEKLŐDÉSEDET KERESS MINKET:

06704168321
06304360532

SKYPE: entoni1951
               iluska2012

antal.antal.krisztin0@gmail.com
ica.kisne@gmail.com





FOLYTATÁS A KÖVETKEZŐ BEJEGYZÉSBEN







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése