Translate

2014. augusztus 14., csütörtök

VAN EGY ÁLMOD


Van egy álmod, ezt itt képzeled el!
Van egy álmod, ezt velünk képzeled el!
Van egy álmod, amely a hited, a meggyőződésed!
Figyelj rám, mert ez már ott van benned, a véredben, a génjeidben
Van egy álmod, amelyhez mi is kellünk. Egyedül csak egy gyertyalángjára emlékeztetsz. 
Csak pislákolsz, és alig világítasz: Ez a fény nem világítja meg azt az utat, amelyet kijelöltél magadnak.


Nem tudod, hogy merre kell menned és nem látod a célt, amelyet megadnak kitűztél. ez az út egyedül a te utad. és csak te tudod a lépéseket megtenni. Senki, de senki nem teszi meg helyetted.

KINYITOM NEKED AZ AJTÓT, DE ÉN NEM TUDOK HELYETTED BELÉPNI RAJTA
MOST MÉG EGYEDÜL VAGY
MAGÁNYOSAN A KÜSZÖB ELŐTT

ÉN MÁR ITT VAGYOK
HIDD EL VALAMIKOR ÉN IS UGYAN EZT ÉREZTEM

FÉLTEM                FÉLTEM             FÉLTEM

Ma már látom, hogy mind ez hiába való volt, mert itt voltak mellettem azok, akik már ott voltak és tudták, amit én még nem. Támogató kezükkel, tudásukkal ott álltak arra várva, hogy mind azt a tudást, amit már ők tudnak, átadják nekem.

 Homályos szemem előtt csak fátyol és köd volt, mert nem láttam a fától az erdőt.

FÉLTEM            FÉLTEM          FÉLTEM

Mondták megfogták a kezem.



ÉN NEM NYÚJTOTTAM
                                                                           
Én inkább visszahúztam
Tudod én nem adtam könnyen magam.
Mit akarnak ezek velem?
Mit akarnak ezek a nem normálisak tőlem?
kész ellenőrizve
Mit mondanak, hogy kitartás, hogy türelem?
Tudod én akkor legalább annyira kétkedtem, mint te!
Mit mondanak, hogy itt a megélhetés, a jólét, a gazdagság. Mondhatták mind ezt nekem. 
Befogtam a fülem, hogy ezt a rengeteg baromságot ne halljam.
Hát tudod a belsőmben csak folyamatosan nevettem
Majd ezek megmondj a tutit. Honnét tudnák ők azt, hogy mi jó nekem és mit akarok én?


LÁTOD ÉN SEM VOLTAM SEMMIVEL SEM KÜLÖNB MIN TE

Azt mondták tanuljak és gondolkozzak!
Hát ezt csináltam egész életemben!
Azt mondták, kicsit másként és egy kicsit mást!
Figyelj mindig arra, amit mondanak és meglátod, lassan formálódni kezdenek az álmaidhoz vezető út.
Nincs semmi gond, ha nem akarod. Megköszönöm, hogy elolvastad bejegyzésemet. Megköszönöm az időt, amit az olvasásra fordítottál.

Ne rabold a saját idődet, ha nem érdekel!
Ne rabold a saját idődet, csak egyszerűen lépj ki az oldalról

NOS OLVASOD TOVÁBB                    AKKOR GYERÜNK TOVÁBB


NOS KEZDŐDHET AZ ÁLMAID MEGVALÓSÍTÁSA
VAN EGY ÁLMOD ÉS A MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ MINDEN A RENDELKEZÉSEDRE ÁLL

TERMÉK WEBÁRUHÁZ
TUDÁS WEBKONFERENCIÁK
JÖVEDELEM EGYEDÜL ÁLLÓ AZONNAL KIVEHETŐ NAPONKÉNT TÖBBSZÖR IS AKÁR
INFRASTUTÚRA KULCSRA KÉSZ KAPUOLDALAK, MARKETING ESZKÖZÖK

EZ MIND, MIND, MIND, MIND

WEALTHPODIUM

VIDEÓ BEHARANGOZÓ



Egy dolgot biztosan tudok egyet nem ad meg neked semmilyen oktatás, oktató és képes újság.

HITED ÉS TE SAJÁT MAGAD

 A szíved a lelked, a hited kel, hogy itt legyél, mert ha valamelyik hiányzik, akkor baj van. Amikor valamelyik hiányzik, nem tudod, melyik csak kétely van.

KÉTELY

MEGMÉRGEZI A HITED A LELKED, A SZÍVED.

TUDOD ELŐSZÖR A KÉTELYT KELL ELTÁVOLÍTANI NEM ÚGY, TÁVOZIK
HOGY FUTÁS MÁR SEM VAGYOK.
BELÜL MÁR ROMBÓL, ZAKATOL A FEJEDBE, SZEDI SZÉT A GONDOLATAIDAT ÍZEKRE.

BESZÉLD MEG VELE. SOHA NE BECSÜLD ALÁ ÉS SOHA, DE SOHA NE AKARD
LEGYŐZNI, MERT AKKOR MAKACS LESZ, MINDENT MEGTESZ, HOGY HATALMASABB LEGYEN, MINT TE. BIZTOSÍTHATLAK, A VESZTES TE LESZEL
EZT AKAROD, EZT SZERETNÉD

NEM HISZEM!!!!!!!!!!!

A KÉTELYT

SOHA NE ELLENSÉGEDNEK TEKINTSD

A KÉTELYT

TEKINTSD A SZÖVETSÉGESEDNEK

Te döntöd, hogy a kétely az ellenséged vagy a partnered lesz
Amikor eljutsz, idáig biztos lehetsz benne, hogy megérkeztél

MEGÉRKEZTÉL ODA AHOVÁ TARTASZ ÉS MINDENT MEGAD NEKED

MINDENT MEGAD NEKED A

A 2014 FORRADALMA A

WEALTHPODIUM





REMÉLEM KELLŐEN FELCSIGÁZTATLAK, KÉRLEK VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT:
0                                                                     06704168321
06304360532
Skype: entoni1951
            iluska2012





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése